Allmänt, Emelia tränar, Familjen #foreverliving #c9 #f1 #träning

Forever Living

Ja så är det ju så att jag är försäljare av forever livings produkter och jag älskad dem verkligen! Har vart säljare av det ca 1 år nu och är verkligen bland det roligaste jag åtagit mig! 
Ja får möjligheten att gå på fantastiska utbildningar träffa nya roliga och spännande människor och använda fantastiska produkter! 
Så nu när jag bestämt mig för att sluta amma å gå över helt på ersättning är det dax för mig att ta tag i min träning och hälsa.
Detta kommer jag göra genom att göra en rensning först med Forevers utrensnings program C9 :) för att rensa ut alla gifter i kroppen! Sen kommer ja fortsätta på F1 programmet för att få bort mina extra kg efter graviditeten.
Riktigt längtar efter att komma igång och träna lite igen :) 
Men kommer inte dea igång med detta riktigt än utan kommer uppdatera er om när ja drar igång med detta 😃