Bak och ridning

Ja idag fick jag äntligen tummen ur och gav mig ut på en ridtur, å Gud vad härligt det var även om Divina var pigg som bara den och hur kvickrädd som hälst men runt kom vi och det ska bli oftare nu, planen är att komma igång ingen så vi kan ge oss ut och tävla lite nästa säsong innan jag betäcker henne det är planen iallafall, när vi kom hem så satte jag igång att baka blev kola snittar med gesha så himla goda receptet hittade jag hos Tessan bakar :) 

Sen blev det lite fika ute i solen med min lilla älskling, även mamma och min bror kom förbi :) 

T kom hem en snabb runda efter han vart i skogen för att byta om sen gav han sig iväg med båten för att lägga ut kräftburar :) 
Får väl se när han kommer hem igen, men ikväll ska vi i vilket fall som hälst till parken i Växjö och dansa till Casanovas ska bli trevligt var ett tag sen vi var iväg nu :)