Träningsglädjen

Ja den infinner sig allt som oftast och jag känner mig starkare i kroppen för varje pass som går :)
Jag har verkligen hittat träningsglädjen igen efter 9 månaders pain när jag var gravid, efter jag fick Adrian kände jag mig allmänt osexig och ful och ville bara ha tillbaka min gamla kropp igen.... Och det jag inte var berädd på är att set skulle vara mycket svårare den här gången att bli av med gravid kg förra gången rasade de av mig men uppenbarligen inte denna gången, som tur är hittade jag bästa Betty på The b-room som är så grym på det hon gör och hon får verkligen fram träningsglädjen hos folk :)
Jag har hittat mitt fokus och jag har hittat just mitt mål med träningen och det är att gå ner i vikt bli starkare i kroppen och få en mer hälsosam livsstil så jag kan vara en pigg och stark mamma för mina pojkar som orkar vara aktiv med dem som orkar leka med dem och det vill jag bli på ett hälsosamt vis inga kvick fix här inte heldre den långa vägen och att det är långsiktigt!

Adrian min trogne träningskompis :)